Powered By Blogger

Tuesday, November 23, 2010

doaku buat insan yg bernama kekasih...

Bismilahirahmanirahim....
    ya Allah jika aku jatuh cinta,
cintalah aku pada seseorang yang 
melaburkan cintanya buatmu....
agar bertambah kekuatanku untuk 
menyintaimu...
  ya muhaimin jika aku jatuh hati,
izinkan aku menyentuh hatinya tertaut padamu..
agar tidk terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...
  ya rabbana jika aku jatuh hati..
jagalah hatiku padanya agar tidak
berpaling padamu...
  ya rabbul izzati..jika aku rindu..
rindukan lah aku pada seseorang yang 
rindukan syahid dijalanmu..
  ya Allah jika aku merindui cintamu..
janganlah kenikmatan itu melebihi 
kenikmatan darjat malam sepertiga akhir..
  ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihmu,,
jangan biarkan aku tertatih, terjatuh dalam
perjalanan panjang menyerumu...
  ya Allah jika kau halalkan untuk aku merindui 
kekasihmu...jangan biarkan aku melampaui 
batas sehingga melupakan aku cinta hati..
dan rindu abadi hanya kepadamu..ya Allah...
  ya rabbul izzati......

No comments:

Post a Comment